Transportsentralen i Sarpsborg ble etablert i 1947 og har nå over 75 års erfaring i bransjen
Transportsentralen Sarpsborg ble etablert i 1947 og vi har nå snart 75 år bak oss i transportbransjen. Transportsentralen ble startet for å organisere lastebiltransport for oppbygging av landet etter krigen.
Vi har i dag 5 ansatte, og tar primært sett oppdrag på Østlandet selv om vi også utfører transportoppdrag til Sørlandet og Vestlandet. Om ønskelig formidler vi transport i hele Norge.
Vi flyttet inn i nytt bygg våren 2005. Bygget passer våre behov, med hensyn til gode arbeidsforhold, riktig geografisk plassering, og ikke minst stor parkeringsplass for våre biler.
Vi kjører dit kunden vil, og til den tid kunden måtte ønske. Vi gjør alt som er mulig for å tilfredsstille våre kunders ønsker og behov. Vi tar de fleste oppdrag.
ADR-sertifikat sikkerhetskonsulent er Tormod Tangen. Kvalitet og miljø på vei med årlig revisjon av NLF.
Bli best på transport innen vårt område, og opprettholde en høy servicegrad for våre kunder.
Transportsentralen Sarpsborg skal være det naturlige valg av transportør for det lokale næringsliv til å dekke alle deres transportbehov.
Vi henter og leverer samme dag: Østfold – Oslo – Gardermoen – Drammen. Ingen mellomlagring. Bestilling helst dagen før, eller frem til kl. 08.00 samme dag som transporten utføres.
Vårt mål og hovedfokus er fornøyde kunder. Vi fokuserer også på lønnsomhet både for kunder og bileiere, og at arbeidet skal utføres med godt humør. Dette vil Transportsentralen Sarpsborg bidra til ved langsiktig strategi, grundig arbeid og flinke utøvere både bak både ratt og PC.
Vi har bransjesertifikat for Kvalitet og Miljø på veien. Bransjesertifikatet er et bevis på vårt fokus når det gjelder kvalitet og miljø på veien. Våre sjåfører blir stadig kurset i dette. Dette bransjesertifikatet blir revidert hvert år.
Transportsentralen Sarpsborg ble etablert i 1947 og vi har nå over 75 år bak oss i transportbransjen. Transportsentralen ble startet for å organisere lastebiltransport for oppbygging av landet etter krigen.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.